zuleyhaserdar Kızlar sonucumu aldım yükselmiş haftaya gel bebişi görelim dedi değerim 250 çıkmış iyi dedi
ebruuuuuummmm zuleyhaserdar bende 6+4 deyim de acaba gitsem bebeği ve kalp atışını duyar mıyım diye düşündüm perşembe günü gidicem bakalım