Sema1643 Kızlar nst de bebek kalp atışı üç kere 180 falan çıktı bu normal mi doktor normal dedi 35 i yarıladım
Laviniiaa Sema1643 O an hareket ettiyse normal. 180 çıkması sorun değil tekrar düşmesi önemli. Bende de bazen 200 görünüyor o an hareket ediyor oluyor sonra durunca düşüyor