Bebekkuzu bugün itibariyle tam 11 haftalık olduk. İncir kadarız 🥺🧿 Sizler nasılsınız ne gibi belirtiler yaşıyorsunuz 😍 ben haftaya detaylı ultrason yaptıracağım onda doktor cinsiyeti söylerim dedi çok merak ediyorum 🥺🥺
Sevgiiss Bebekkuzu kuzum biz aynı gidiyoruz da sen niye haftaya detaylıya giriyorsun 20 li haftalarda oluyor o
eladmn00 Bebekkuzu bende 11+5 deyim belirtilerim gitti gayet güzel bir hamilelik geçiriyorum hatta unutuyorum bazen
Bebekkuzu Sevgiiss perinatologa gidiyorum ben başından beri. O 12. Haftada ve 22 de detaylı yapıyor. 12 de ense kalınlığı bakacağız dedi. Ondan sonra fetal DNA vereceğim. O gün cinsiyeti de derim dedi 🥺😍
Bebekkuzu Sevgiiss daha iyi bir doktora gitmek istedim canım zaten özele gidiyordum fiyatları hemen hemen aynı
Bebekkuzu dilaradoyan ikili test yaptırmayacagım. Ben perinatologa gidiyorum. Detaylı bakacak. Ense kalınlıgı vs. Sonra fetal dna
Bebekkuzu esrashnn01 ikili test yaptırmayacağım ben. Perinatologa gidiyorum o 12. Haftada detaylı bakıyormuş. Sonra da fetal DNA testi vereceğim
esrashnn01 Bebekkuzu şimdi anladım👍🏻😂 ya fetal dna demişken özel yaptırıyorsunuz değil mi bende ikili test yaptırmak istemiyorum 10. Haftadayız şuan devlette yapılıyor mu bilginiz var mı
Bebekkuzu esrashnn01 evet özelde yaptıracağım. Devlette oluyor mu bilmiyorum çok ama burada görmüştüm sanki bazı hastanelerde yaptıran çok emin değilim 😇