Kizlar bugün muanem vardı. Doktoruma cinsiyet için erken mi diye sordum o da bana direkt evet erkek dedi cinsiyeti biliyor muydun dedi? Hocam ben aslında erken mi diye sormuştum erkek mi demedim dedim. O da güldü erkek dedi başka bir yorum yapmadı. Sizce yanıma payı olabilir mi çünkü alışveriş yapmak için çok heyecanlanıyorum bir şeyler almak istiyorum ama değişir diye de cesaret edemiyorum.