Aslbzdgn doğumuma gelir gelir tamam da ya o zamanda giderse sonuçta biz bir yola girdik birlikte eğer kendi giremiyorsa başka hoca girse keşke şimdiden dert ettim
Çünkü sebebi
1:normal doğum olursa ikiz sonuçta asistanlara güvenemem
2:sezeryan ameliyat tüplerimi bağlayacağım yine istemiyorum!
Başka hastaneye nasıl gideceğiz medikal park harika fakat 95 bindi en son başka devlette istemiyorum. İnanın modum çok düştü