Kızlar cinsel ilişkiden sonra pembe akıntısı olan var mı aranızda? Gebelik belirtilerim var bat 17 ekim. İnternette gebelikte yerleşme kanaması olabiliyor diye yazıyor ama bilemedim 1 ekim ve 13 ekim olucak şekilde pembe akıntı oldu birliktelikten sonra. İlki belli belirsizdi bu seferki baya pembeydi. Bata 11 gün kala artımed erken gebelik yaptım silik çıkmıştı ama güvenmediğim için umursamadım. Predictor yaptım tek çizgi çıkmıştı. Regl gecikmesi olucak mı diye bekliyorum ama şu pembe akıntı kafamı cok karıştırdı kızlar yardımcı olur musunuz