ilkayksck Selam kızlar uzun zamandır foruma girmiyorum 22+3.gunluk olduk biz Bebek hareketleri oldukça belli sizde durumlar nasıl 🥰
anonim51 ilkayksck bizde bugün 22+3 günlük olduk çok şükür iyiyiz sabahları oldukça hareketli bebeğim 57kiloyla hamile kaldım 61le devam
Fatmanur_0416 ilkayksck 22+1 oldum 4 gündür grip boğaz ağrısı baş ağrısı vücud ağrısı var ve 2 gündür bununla beraber afedersiniz kusma var normal midir ilkk gebeliğim biraz korkuyorum
ilkayksck anonim51 maşallah ❣️aynı ilerliyoruz ☺️ bende 75 le hamile kaldım biraz verdim ilk başlarda şimdi hala 75.74 arasiyim
SevvaallEr Kızlar merhabaa bebek hareketlerını bende cok sık hıssedıyorum ama sankı hep kasıklarımı rahmıme dogru tekmelıyor normal mı bu aslında ustlerımde bos yan duruyor sankı sureklı donuyo sanırım ıcımde normal dımı 🌝
ilkayksck Fatmanur_0416 yani bunu Dr daha iyi bilir açıkçası ama şuan bende gribim 2 gündür boğaz ağrısı burun akıntısı kırgınlık mevcut bebeğin auan etkileneceğini düşünmüyorum kızımda da hastalanmistim antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştım bir sorun olmadi
Fatmanur_0416 ilkayksck doktor antibiyotik verdi şuan zaten onu kullanıyorum bebekte sıkıntı yoktu ona da baktık ama kusma artınca kafamda şüphe oluştu sormak istedim