rumeysa_d 32+0 olduğunuzda doktora söylerseniz çalışamaz raporu veriyor. Bunun için sadece sizin beyanınız önemli. Ben 32 de çalışır, 35 te çalışamaz raporu alıp izne çıktım.
Eğer doğum öncesi izni sonraya aktarmak isterseniz çalışır raporu alırsınız. 37 ye kadar alabiliyorsunuz. Arada çalıştığınız 5 hafta doğum sonrası izne ekleniyor. Benim çalıştığum 3 hafta doğum sonrasına eklenecek mesela.