Evde durmyior çücuklara saldriyior vuryior sonra ısırıyor nasıl duzletecem bilemedim az once boyia kitap aldım yitirmiş akıllı bi yere gitgimzde yol unutmaz ama saldırgan olmanın hoşuma gitmiyor dün parka gitik çüçük itti bugün de birisine oyuncak fırlattı gözüne