AycaY59 30+1 haftalık hamileyim 3-4 gündür vajina üstünde ağrım oluyo acı gibi bacaklarımın iç kısmı yine vajina yanlarına da ağrı oluyo. Ayağa kalkarken de ağrılar artıyor. Böyle bi ağrı yaşayan var mı neden olabilir?
Be1234 AycaY59 bende 35 haftalık hamileyim gündür aynı şekilde ağrı sızlama var yürüyemiyorum yatakta da dönerken bile çok zorlanıyorum yarın doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek
Leontiine AycaY59 ben 24. Haftamdan beri yaşıyorum bunu canım bebek ağırlaştıkça daha artıyor şu an 34+2 yim dahada ağrıyor. Doktor normal yapacak bişey yok dedi magnezyum vs fayda etmiyor ama korkulacak bişey değil baskı yaptıkları için öyle oluyor
AycaY59 Mucize0 bebek baskı yapıyormuş kanala girdiği için ayakta durmamı önermedi doktorum cok fazla magnezyumu da günde 2 kez alıyorum
Sevo36 Valla bende 27+5 günlüğüm vajina ağrım bende de oluyor açıyor böyle yürürken bile acı hissediyorum heralde bebek büyüdkce baskı yapıyormuş bazen dayanılmıyor gercekten
AycaY59 Be1234 bebek kanala girdiği için baskı yapıyormuş canım o yüzden oluyomuş ve yalancı sancılar da başladı
Kubrakopuz53 Be1234 bende 35. Haftadayım bugün çok oldu böyle ayağa kalkınca batma yatakta dönmeye çalışınca filan
Be1234 AycaY59 evet bebek kanalda dedi idrar yolu enfeksiyonu cıktı beni yatırdı ciğer geliştirici de vuracak erken gelebilir dedi
ArasMom__ Normal kızlar ben 20 li haftalarda doğuma yakın kadar yaşadım sanki vajinamın iç kemikleri kırılacak gibi oluyordu doğum haftalar kala düzelmişti belki vajina baskıya alışmıştı artık.
Be1234 Ravzagul11 bilmiyorum ama yüksek dedi antibiyotik tedavisi başladı sık sık wc gidyorsanız gidin ihmal etmeyin
Ravzagul11 Be1234 ben daha önce gittim enfeksiyon var dedi ilaç yazdı kullandım ama ağrım devam ediyor