Kızlar bat 16 Ekim 4 Ekim’de pik gördüm 5 Ekim’de çatlama oldu bugün catlamanin 9.gunu sabah ilk idrarla awox test yaptım negatif baya üzüldüm çok umutlanmistim bu ay. Adet onccesi goguslerimde sızlama olur o sızlama da var malesef merak ediyorum pozitife döner mi erken mi yaptım testi. Ama adete 3 gün kaldı sonuçta 😔😔