Bende kıbrıstan hallettım turkıyede degıldım.. telefonla almıstım butun bılgılerı hatta odemeyı bıle onlıne olarak yapmıstım ama tabı her hastane farklı dedıgım gıbı birde benım daha yenıydı hamılelıgım o zaman cok basındaydı belkı ondan.. ama acıbadem mesela sımdı verse bıle fıyat degısebılıyor dogum zamanı geldıgınde. Sabıtlemıyorlar yanı. Ben florance nıghtingale ile anlastım onlar sabitlediler