Kızlar merhabalar ilk kızımda özelde doğum yaptım doğumdan sonra kan uyuşmazlığı iğnesi vurdular bebek kanını babasından aldığı için ikinci gebeliğim de düşük oldu kürtaj oldum kürtaj sonrası iğneyi yaptılar bebeğin kanını bilmediğimiz için dediler özelde şimdi devlete gidiyorum doktor bana kan uyuşmazlığı iğnesini 28.haftada vuracağını söyledi biraz kafam karıştı iğnenin bebeğe bir zararı olur mu anne karnında bilgisi olan yazabilir mi ?