Ben de rinoluyum hamileligimde cok zorlanmıştım deniz suyu spreyleri var cok ise yaramıyor ama en azindan biraz da olsa kurulugu gideriyor bence, bi de geceleri yastığıma okaliptus yağı damlatırdım onun kokusu rahatlatırdı sırt üstü yatmak yasak oluyor belli bi haftadan sonra sanirim, ama ben mecburen yastığı yüksekte tutar sırt üstü uyurdum baska türlü nefes alamazdim komodinin başında hep dudak nemlendiricim olur bazen uykuya daldığımda istemsiz agzim açık uyanıyordum o yuzden hep bi bardak su ve nemlendirici koyardım