031965 İlk dozu 22de oldum 2. Doz içinde bir ay geçmesi gerekiyo yaklaşık o yüzden 26. Haftada yaptırdım. Tetanoz aşısının hareketle bi ilgisi yok yani, bazı sağlık ocakları da çok ilgisiz o yüzden zamanı gelince onlar çağırmadan gidebilirsin