Yunusilan Btl41 canım ben bebek hareketlerini hissedinve yaptım ama kimse bana hareketten bahsetmedi 20 haftaşıkken komtrole gittim git yap bu haftalarda dedi bende 21 haftalıkken yaptım bitsnesi diğeride bi ay sonra gel dedi ordakilerde hiç hareketleri hiseddip hissetmediğimi sormadı
Sedaahmet Btl41 evet. Benim gittiğim ebe öyle demişti. 20. Haftada aşı için gel dedi. Gittiğimde bana sormuştu hareketleri net hissediyormusun diye. Bende evet demiştim. Eger hissetmeseydin 1 hafta daha beklerdim aşı için dedi. Hareketleri hissetdigim icin 20.haftada aşıyı oldum ben. 1ay sonrada 2.dozu oldum
AlininAysesii Btl41 Hareket hissediyor musun diye sormuştu ebe, ben de hissettiğimin hareket olup olmadığından emin değilim demiştim, fazla üstünde durmadı. 20. haftada yapılmalı ama.
Gebeyimm Btl41 onunla bir ilgisi olduğunu sanmam hareketler 17de de hissedir 23 te de ama tetenoz aşısının ilk dozu 20. Hafta da yapılıyor
Ykusdil Ya arkadaşlar beni hala çağırmadılar yoksa benim mi gitmem gerekiyor sağlık ocağına 22.haftadayım?
Deletedmom277 Ykusdil 20. Haftada 1. Dozu olman lazım hiç bekleme bugün git ve neden çağırmadıkalrını da sor
derya14 Ykusdil Sizin gitmeniz gerekiyor çağırmıyolarlar. Ben 21. Haftamda yaptırmıştım diğeride 1 ay sonra oluyor kendiniz takip ediyorsunuz aşı zamanlarını. Vakit kaybetmeden gidip yaptırmanızda fayda var
Gebeyimm Deletedmom277 çok ilginç iki hamilelik geçirdim ilk defa duyuyorum 20. Hafta da gel dediler gittim oldum ilk dozu 2. Yide 1 ay sonrasında oldum
cnmbbk Btl41 bana da öyle gelmişti ben hep araştırıyordum 20. Haftadan sonra oluyor yazıyor heryerde ama bi sorun olmaz dediler öylelikle vurdurmuştum. Bidahaki aşımı da 22. Haftamda vurulcam az kaldı ona da
Btl41 AlininAysesii 18 haftalık daha benim 20 de gideyim hareket beklemim sonuçta ilk gebelik geç hareket olabilir
Deletedmom0909 Gebeyimm sadece kalp atışlarını duymaları gerekiyo duymazlarsa bi sonraki haftaya bırakıyolar ben gecen perşembe yaptırdım 19 haftalıktm
Gebeyimm Ykusdil beni çağırdılar 19. Haftada arayıp 20. Hafta da gel diye hatırlattılar ama her sağlık ocağı düzgün çalışmıyor siz gidin biran önce
Deletedmom277 Gebeyimm Bilmiyorum 20. Haftamda gittim göremedik 21. De yine gel dediler o zaman gördük aşıyı oldum hepsi aynı olmuyor maalesef
Deletedmom277 oguzs Benim hamileliğimde hareketi görmeden yapmıyoruz dediler ve yapmadılar genelleme yapmayalım o yüzden