Ozteber kusura bakmayın geç gördüm 😔 kesinlikle tavsiye ederim ben çok memnun kaldım daha önce devletteydi o zaman hamile değildim sadece kontrol için gitmiştim dobra hamile kalınca devlette 2 tane doktor değiştirdim ikisindende memnun kalmadım devlette Doğum yapmak istemiyorum birde Murat beye başladım çok ilgiliydi şimdi hamike olduğumu öğrenince daha da çok ilgilendi ben çok memnunum inşaallAh sizde memnun kalırsınız