Sizdenbirii1 Kızlar bazen cok güçlü vuruyor bazı günlerde de tekmesi güçsüz ama içerde sag sol gitmeleri kuvvetli bu haftada olanlar nasıl acaba
mavi123_ Sizdenbirii1 ben 27. Haftalığım bizdede bazen güçlü ve çok hissediyorum ama bazı günler hafif ve az
Kdkdjd_737 Sizdenbirii1 canım bizde 30+4 günlük olduk hareketleri çok güçlü bazen tekme atıyor hopluyorum yerimden yanların delincek gibi bizimki bide çok hareketli 😂🥰
Sizdenbirii1 Papatyaaam1 yer değiştirdiğinde bende öyle hissediyorum ama sürekli aynı değil sanki ya bi tedirgin oldum
Papatyaaam1 Sizdenbirii1 tekme çok atmıyor hareket edıyor genelde dalgalanmalarını Bırde gerılmelerknı hıssedıyorum
Sizdenbirii1 Kdkdjd_737 bende tam 31 değilim 30+4 üm dalgalanmaları falan cok sert ama sürekli tekme hissi yok 😁
afagcimat Hep sol tarafda haraketleride azaldi bend ekorktum ama gunden gune degisyor bebegim gece haraket etmiyor yada ben mi hiss etmiyroum