Selam arkadaşlar oğlum 18 kilo 6 numara molfix kullanıyorum çoook memnunum aslında pişik vs yapmıyor fakat artık küçük geliyor geceleri sürekli çiş taşıyor bazı geceler 2 3 kez üst değiştiriyorum artık bıktım kalıbı büyük bez tavsiyelerine açıyım sleepy 7 numara aldım fakat boyu uzun eni dar göbüş var bizde cırtları çok uçtan tuttu yani ufak geldi