Demir123 ben 30da bıraktım. Ama doktorunu dinle onlar bizden iyi bilirler. Ben doktora danışmadan bıraktım çünkü coraspirine özeldeki doktor başlatmıştı. Özeli bırakmak zorunda kaldım soramadım ondan kendim bıraktım. Devletteki doktora da söyledim kullanıyordum 30da bıraktım diye. Ama doktorun sözünden çıkma sonuçta onlar senin durumuna göre söylüyorlar