Fatma_furkan1996 Kızlar bugün tetanoz aşısı oldum hemşire herhangi birşey söylemedi biraz şişer ağrı yapar dedi ama acaba duş almam da bir sakınca var mı
Aysenurkeser Fatma_furkan1996 benimkisi hafif şişmişti ben ağrı kesici vs içmedim ama 3 4 günde tamamen geçmişti
afitp Fatma_furkan1996 ben 1 hafta önce oldum 2 ci günü duş aldım ama 3 gün inanılmaz kolumda ağrı çektim kolum kalkmıyordu
Eliff58 Benimde 2. Günüm ama kolum çok ağrıyor ve vücudum da ağrıdı. Parol da dahil ilaç alma dediler..
Fatma_furkan1996 Eliff58 valla bugün kolumu hiç oynatamadım doğru düzgün parolun herhangi bir zararı yok ki canım neden içme dediler
Eliff58 Fatma_furkan1996 doktorum da hemşire de ilaç önermiyoruz dediler parolu bile. O yüzden baya bi zorlanıyorum