penbe_karisi Kızlar bugün detaylı ultrasonum vardı doktor bebeğin eşi aşağıda dedi riskleri anlattı yukarı çıkma ihtimalide varmış bu durumu yaşayan varmii ?
lux38 penbe_karisi banada asagida rahmi tam kapatmasada sınırda dedi zamanla yukari çıkar yüksek ihtimal dedi 2 hafta önce demişti tabi şimdi ne durumdaym blmiyrm detaylıya 2 hafta var
visnelicheescake penbe_karisi Bilgim yok aşkım geçmiş olsun moralini bozma burada okuduklarıma göre hafta ilerledikçe yukarıya doğru çıkıyormuş 🥹
Bbgg penbe_karisi ben tam bilmiyorum canım ama okuduğum postlara göre mümkün mertebe uzanıp ayakları yukarda tutmak gerekiyor diye biliyorum , üstte kalsın diye yazdım geçmiş olsun 🌸
Bebeek_12 penbe_karisi benimde tam rahmi kapatmasada aşagıdaymış banada ameliyatta kanama fazla olabilir dedi ama bebek büyüdükçe yukarıda çıkabilirmiş
penbe_karisi lux38 ay inşallah ya risklerinden bahsetti bazen yapişiyormuş rahime, rahim alinma ihtimali ve doğumda kan kaybı olabilirmiş , aşağıya yerleşmiş dedi sen gittin mi canm detaylıya
esmaa535353 penbe_karisi ben 33 haftaligim benimde assadaydi sonra yapıştı fakülteye gonderdiler orada doğum yapayım diye ama çok az yapışıklık var dedi doktor ayaklarınızı yukarı dikip uzanmaya bakın asla ağır bişe kaldirmayin
visnelicheescake penbe_karisi Korkma kuzum burada çok denk geldim çıkıyormuş yukarıya yani sen dinlen yorma kendini
Bbgg penbe_karisi canım alttan neden baktı acaba karından bebeği aşağıda görüp şüphelendip mi baktı yoksa herkese alttan mı bakıyor
Bebeek_12 penbe_karisi benim ultrasonda belli oldu alttan muayene etmedi 10 gün sonra randevum var bakalım ne dicek
visnelicheescake penbe_karisi haftaya cuma aşkım daha 1 ayım dolmadı iğnem de var zaten boşuna hastane yolu yapmak istemiyorum pek yoruluyorum 😂
visnelicheescake penbe_karisi Elinde sonunda öğreneceğim aşkım ogrenmesem de rabbim nasip ederse doğacak yani skksksks bir şekilde öğrenilir bende heyecanlıyım sabırsızım ama napim catliyorim ama caktirmiyorum kxkdkd
penbe_karisi Bbgg plesantanin yerlesmesine baktı rahme yapışma ihtimali varmı yokmu diye sorun görünmedi dedi ama inşallah yukarı çıkar ya