Gamze1109 kimyasal gebelik geçirdiğinde kanama başlıyor ya benim 26 ağustosta kanama olmuştu yani beta dusmeye başlamış kimyasal olduğu için. 26 Ağustos son adet tarihi olarak belirleniyor. Sonra kanama sonlaninca biraz bekledim 3 Eylulde beta düşmüş mu diye sağlık ocağına gittim baya düşmüştü 16 ya kadar nerdeyse sifirlanacakti. Sonra birkaç gün geçtikten sonra ilişkimiz başladı o zaman hamile kalmışım hemen. Yani 26 Eylül’de adet olmam gerekiyordu olmadım ben 3-5 gün daha bekledim olmadım sonra sağlık ocağına gittim emindim yani hamileyim çünkü karnıma kramlar bel ağrısı bulantı vs oluyordu ama sağlık ocağı erken diye bakmadı biraz daha bekleyelim dedi haftaya gel yapak dedi öyle böyle derken gecen pazartesi betam 20.018 çıktı doktor şoka girdi baya yüksekmiş dedi hamilesin dedi yani olunca oluyor bugunnde kese kalp atışını dinledim şükür sıkıntı yok. Yani sen de hamile isen korkma test ver