Ayseker
Merhaba bende geçen ay kimyasal geçirdim doktor korunmamıza gerek olmadığını söyledi, dün akşam 82 ile öğrendim bende inşallah sağlıkla kucağımıza alırız. Kimyasal sonra tekrar regl olmadan öğrendim bu arada bende normalde 17 ekimde regl olmam lazımdı.