Kızlar 37.haftamdayım. Dün 2 kere nst ye girdim 15 dakika da 1 düzenli sancım var çıktı ama ben sancı gibi değilde kasılma hissediyordum sadece alttan muayene de açılmam yoktu. Eğer sancıların düşerse geri gel dediler eve geldim uyudum uyandım ama hala ekstra bir şey hissetmiyorum bugüne randevu aldım doktora ama heyecan gerginlik hepsi mevcut bugün doğum olur mu sizce