Aycbrk06 ilk doğumu neredeyse orda yapacaktım asker eşlerine ayrıcalık veriliyor o hastanede özel oda vs hatta eşim ve ben özel bir iki oda gezdik ama çok pis kokuyor yaa aşırı derecede odalar temiz evet ama heryere yayılmış pis bir koku vardı hemen etliye gittim vallahi iyiki orda doğum yapmışım cidden tertemiz Di