Kızlar günaydıın,bugün hastane kontrolümüz var 13+1 olduk en son 7 haftalıkken gitmiştik.Sizde de bir problem vardır gibi his oluyor mu hastaneye giderken?😅 bir de cinsiyeti öğrenebilir miyiz bugün acaba çok merak ediyoruum haydi gelin muhabbet edelim gidene kadar🥳