Kızlarr 2. kızım için 27 Ekime gün verdiler. Çok heyecanlıyım. Şehir hastaneleri 39.haftaya gün veriyorlar. Gönül 1 hafta daha erken isterdi açıkçası çünkü çok çok yoruldum 🙈 Ama yine de hayırlısı olsun, sağlıkla gelsin tüm yavrularımızla beraber İnşAllah 🤲 Aynı güne sezaryen günü olan var mı?