Kızlar bu ay biraz sıkıntılı bir ay yaşadım ovulasyon testlerimi düzenli yapamadım dün tuvalet kâğıdına kılcal damara gibi çok az kan lekesi geldi sonra tek taraflı kasık ağrım olunca o günü değerlendirdim gecenin 2sinde de Ovulasyon testi yaptım koyu ama pik çıkmadı sabah tekrar yaptım yine koyu ama pik çıkmadı çatlama olmuş olsa sabaha kadar rengi açılmalıydı sanki yâda ovulasyondansa da hep pik olmalıydı sanki nedir bu yaşadığım