ayseguloks ben evde test yaptıktan ertesi gün kadın doğum doktoruna gitmistim. İlk hamilelik olduğu icin ne yapılır bilmiyordum. Kan verildigini bilmiyordum yani. Doktor kan testi istedi. 1gün sonra cikar sonuclar dedi. O gece uyuyamadım heyecandan, tabi eşiminde haberi yok hamile olduğumdan. Ertesi gün 3 haftalik hamile oldugumu öğrendim. Doktor bu haftalarda gozükmez ultrasonda demişti. 7.haftada gel dedi.hem kalp atısınıda duyariz dedi. 7+3 de gidip hem bebegi görüp hemde kalp atısını duymuştuk eşimle. Cok güzel duyguydu ya anlatamam 😍 şuan 36+2 haftalığız oğluşumla 💙😍