lavinial evet bende 7 haftalık hamileyim 5 haftalıkken ogrenmıstım çok erken ogrendıgım ıcın doktorum kese var henüz bebek olusmamıs 6-7 . Haftalarda hem bebeği hem kalp atışını dinleyecrgiz dedi geçen hafta gittim kalp atışını dınledık ama çok derinden gelıyordu çok küçük olduğu ıcın . 8. Haftada tekrar gıdecegiz. Yani normal. İnşallah kesenim içi minik bir kuşla doludur 🥰