Ya arkadaşlar benim evlenmeden öncede bu şikayetim vardı ama hamilelikte o kadar sık vuruyor ki anlatamam günlük hayatımı çok etkiliyor mesela sol bacağımla adım attığımda belimin sol tarafında kalçamın hemen üstünde bi acı oluyor kopucak gibi böyle yatıyorum bacağımı oynatıp pozisyon değiştiricem onda bile canım acıyor evlenmeden önce yılda bir vuruyodu şuan 2 günde bir böyle bişey yaşayan var mı hiç