Saratln ayy aynen benimde eşim hastaydı dikkat ettik ama ondan mı geçti yoksa ben mi oldum bilmiyoruz :( ya hapşırma ve burun akıntısı var şu anda zaten. Allahtan boğaz ağrısı yada aşırı halsizlik falan yok. Benim korkum bebek bu durumdan nasıl etkileniyor bilmiyoruz ? Doktora gitsek mi yada kendi doktorumuza danışsak mı ? Ama ben ilaç içmekten yana değilim eğere ilaçsız geçirmenin bebeğe bir zararı yoksa :)