Star5823 inanın sizi çok iyi anlıyorum ben de tüp bebekte ilk denemede başarısız olmuştum. Olumlu olacağımı o kadar çok düşünmüştüm ki hayal kırıklığı yaşadım günlerce ağladım. Hiç ara vermeden ikinci denemeyi yaptım Rabbime çok şükür tuttu şu an hamileyim. Allah’tan her zaman hayırlısını istedim bana hayırlı olanı nasip et dedim. Olumsuz olduğunda da belki de hayırlısı buymuş , çok daha zor durumda olan, çocuklarına gezip tedavi arayan , evladıyla sınanan anne babalar deyip kendimi teselli ettim. Genelde çoğumuz hayırlısını istiyoruz ama olumsuz bir şey yaşadığımızda da neden böyle olup oldu diyoruz. Bu her şey için böyle. Rabbim belki hayırlısını veriyor ama bizler görmüyoruz. Şu an size ne söylesem belki faydası olmayacak ama nefes aldığımız sürece umut hep var Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. İnşallah hayal ettiğiniz evladınızı sağlıklı bir şekilde kucağınıza almak nasip olur dualarım bu yolda emek veren tüm kadın arkadaşlarımla