Kızlar kullanan var mı aranızda? 20 günlük bebeğim gaz problemi yaşıyoruz kızım kolikti 7ay çektik şimdi yenidoğanımda gaz problemi başladı. Supsimplex aldım fayda etmedi. Uyku adına hiç bi şey yok ıkınıyor bağırıyor aslında gazını çıkarıyor ama yeterli gelmiyor. Bu ürüne denk geldim araştırırken yorumları genel olarak çok iyi. Denesem diyorum. Kullanıp memnun kalan var mı ?