ben maddi imkanınız varsa yaptırmanızı öneririm. Detaylı ultrason sadece organların düzgün gelişip gelişmediğini kontrol ederken fetal dna kromozom bozukluklarını tespit ediyor ve %99 oranında doğruluk payı var ve size bebeğe hiçbir zararı yok sadece kan alıyorlar sizden… ikili üçlü taramalar sadece ihtimal üstünde duruyor sağlıklı dedikleri bebek sağlıklı doğmayabilir sağlıklı değil dedikleri bebek sağlıklı doğabilir yukarıdan bir arkadaş da demiş çok yorucu bir süreç. Maddi imkanınız varsa yaptırın bence en azından sizi ne beklediğini az çok öngörebilirsiniz