seydacanne 1 haftadır gecelik gündüzlü geçmeyen bir baş agrım var tansiyonunu ölçüyorum 10 a 6 cıkıyor doktora gitmelimiyim sizce??
mucizem__ seydacanne parol alın günde bir defa benim de başım çok ağrıyo parol alyorum biraz hafifliyo bide şakaklariniza, ensenize buz tutun
hilal858_ seydacanne Uyku düzeni çok önemli canım, ben hep ağriyan taraflara buz tutardım ağrıdan hissetmio insan zaten soğukluğu hoşuna gider uyuşturuyor gibi oluyor🙂 bol bol da su iç arada bardağina limon sıkabilirsin🤗
mrymslmn06 mucizem__ merhaba bende 7+2 her gün baş ağrısı çekiyorum başım ağrıdığında mideme vuruyor midem bulanıyor günüm tamamen mahvoluyor ya parol da içmek istemiyorum ama zor durumda kalınca içiyorum
mucizem__ mrymslmn06 başlarda bende öyleydim sürekli baş ağrısı çektim sisiye su koyup buzluğa atın o şişeyi ensenize alniniza şakaklariniza koyun biraz rahatlatyo