Maalesef daha hiçbirini yapamadık. Detaylı ultrasona az kaldı yaptırıcam. Cinsiyet belli olduktan sonra alışverişi önce büyük parçalar olmak üzere yani beşik vs. peyder pey almayı düşünüyorum. Fakat çok fazla her şeyden beşer altışer takım almayı düşünmüyorum çünkü hem yer kaplar hem de bebeğe extra çok hediye geliyor, israf olmasın. 😌😌😇😇