istkizannesi Kızlar ben anlayamıyorum bu olayı hamilenin karnı yumuşak olmaz ki? 28+4 üz evet bazen baya sert hakikaten ama bıngıl bıngıl bi yumuşaklık da olmaz di mi? Ölçüsünü bulamıyorum şimdi de kafaya takıyorum
[silindi] istkizannesi doktora sormuştum bende bazen çok sertleşiyor korkuyorum diye günde 3 4 defa normal dedi hareket ettiği için toplanıyor bazen dedi ama yinede kendi doktorunuza sorun tabi 🤗
Oznurarslan istkizannesi benim de hep sert hele akşamları yemekten sonda taş gibi oluyor ama herkes normal dıyor bu duruma bende 28 e girdim
derya14 istkizannesi Bende çok kafaya takıyorum çünkü en son karnım sert diye hastaneye gittiğimde sancı çıkmıştı hastanede yattım. Şimdi iyice paranoyak oldum yani acaba kasılma mı normal mi diye 😔
istkizannesi Oznurarslan ya paranoyak oldum gece wcye kalkıyorum elim karnımda. Taş gibi geliyo bana ama diyorum ya yumuşak bi karın nasıl olur ki hamilelikte