nrns1 Zlhakrnn bende kullanmadım canım bi sağa bi sola yatırdım. 2 buçuk yaşında. Hala da incecik bir yastık sadece kafasının altı yumuşak olması için var.
Havin49_ Zlhakrnn ben kullandım doğduğundan beri kullanıyorum 14 aylık şuan Biraz eşyam aldım ve kendim yaptım yastığını
Hizliveofkeli Kullanmadım. Yenidoğan bebeğe yastık olmaz. Kafası düz olmasın diye bi sağa bi sola yatırdım. Şu an çok düzgün kafa şekli