seher_3590 Asmintekin ben kizimi 12.haftada öğrenmiştim şuan 14 haftalik hamileyim çarşamba günü özele gdiicem cinsiyet öğrenmek için belli olur diye düşünüyorum 😍
urasserife Asmintekin bende bugün ikili tarama için gidicem 12+3 üz tahminde bulunur ama tam net 16 dan sonra belli olur heralde detaylı da da tam belli olur diye düşünüyorum