mirababy03 merhaba pazartesi günü bende sakarya eah ta amniyosentez yaptırdım, Merve Hanım yaptı çok şükür sorunsuz geçti şimdi dinlenme aşamasındayım. Stresli bir süreç olduğundan burada yazılan her şeyi okuyorum, sonucunuz kaç günde çıktı acaba? Ön sonuç raporunuz ve diğer rapor