Gmoli Birden kasıklarıma çok şiddetli ağrı vuruyor kalçam uyuşuyor resmen sonra geçiyor hiçbir şey yokmuş gibi biraz duruyorum yine oluyor acaba doğum sancısı mı bu ben ilk gebeliğim de
bilgemomy Gmoli kasıktan bel ve kalçaya dogru vurur olabilir canım takibini yap bakalım yalancı mı yoksa gerçek sancı mı çok sık oluyorsa gerçektir dinlendire dinlendire
bilgemomy Gmoli gelişmelerden haberdar et hadi Allah kolaylık versin bir avaz da inşallah nefes alıp vermelerine dikkat et 💖💖
Gmoli Ozgeacr Allah razı olsun benim iki kere kasığım ağrıdı sonradan sancıya dönüştü ama ben hiçbir ağrıya benzetemedim ve gerçekten zordu bence
Gmoli bilgemomy sabah 9 da sancılarım başladı öğlen 1:30′da gittim akşam 7:40′ta doğurdum o kadar Sancım vardı ki öğlen gittiğimde açıklığım çoktur sandım üç santimdi sadece