donmez685 ben 14 ay önce zorunlu sezeryan oldum kızım ters olduğu için, 33. Haftama kadar özele gidiyordum bir problem yaşadım zeynep kamile gittim, gebe izlem de bir kere muayne oldum. 32 yada 33 haftadan sonra kendi gebe sistemleri var maid gebe (randevular 20 gün üzerine verildiği için mhrs de elden randevu sistemine deniyor) o gün hangi doktor var ise ona muayne oluyorsunuz, genelde annede yada bebekte bir sağlık problemi yoksa 40. Haftaya kadar bekliyor. Ben 40+1 de gittim sancı ve kasılmam yoktu 40+5 e anesteai ve sezeryan günü aldım ama kızım 40+3 te geldi 🥺 doğumum acil olduğu için hemen aldılar ameliyathane ekibi çok iyiydi, epidural oldum. Ameliyat esnasında nabzım çok çıktı çünkü heyecanlanıp çok ağladım ve anestezi uzmanı elimi tutup bırakmadı. Önce odaya aldılar kum torbası koydular kızımı getirdiler, ailem eşim vs geldi yanıma sonra normal odama aldılar. Odalar iki kişilikti ama şansıma yanımda kimse olmadı zaten iki bebek iki lohusa ağlasa etse ne bileyim🤣 48 saat hastanede kalıyorsunuz sezeryan ameliyattan sonra. Erkek refakatçi olmuyor, kadın ve günde iki kere ziyaretçi saati var olası bir ihtiyaç durumunda eşiniz ihtiyacınızı gün içinde getirebiliyor. Hemşireler iyiydi, bazıları agresifti onlarda saatlerce insanlarla uğraşıyorlar normal, benim en büyük tercih sebebim olası bir komplikasyonda anında müdaleleri. Bebek yoğun bakımı çok çok iyi.