Kızlar çok korkuyorum bebegim 6 haftalık beta artışı düşük olduğu için kese de gelismedigi için kürtaj dediler ama 4 ay önce olmuştum Kayseri şehir Hastanesi’nde anestezili istemiştim yapmışlardı şimdi de anestezi olmadan yaparlarsa diye çok korkuyorum