Sultansultis Arkadaşlar 26. haftamdayım ve son 2 haftadır geceleri o kadar çok uyanıyorum ki (lavabo ihtiyacı için değil), sürekli pozisyon değiştirme ihtiyacı duyuyorum, sağdan sola dönmek gece çok acı veriyor karnım aşırı geriliyor. Sizde de oluyor mu gece uyanıp dönme ihtiyacı ve pozisyon değiştirmek sizde de acı verici mi?
Nisanmomy Sultansultis ben de kendimi sola yatırmaya alıştırdım. Gece ağrıyla kalkıyorum biraz sağa dönmek için bazen dönerken bıçak gibi bir ağrı saplanıyor. Yatakta yuvarlanarak dönüyorum resmen
senem0987 Sultansultis her sağdan sola döndüğümde öfleyip pöflüyormuşum eşim öyle söylüyor bende sürekli uyanıyorum zaten sağdan sola veya soldan sağa dönerken öfleyip pöflemem de artık çok sıkılmam çünkü 5-6 hamlede anca dönebiliyorum ve karnım acıyor
Salihanurrr Sultansultis 33+2 Haftadayım 😞 berbat geçiyor gecelerim. Kol ve el uyuşması beni benden alıyo artık ne tarafa yatacağımı şaşırıyorum. Kaçta uykuys geçiyorum hiç bilmiyorum sabahta 7 alarm kurmuş gibi kalkıyorum 🙄 ve çok uykuya düşkğn biriyim normalde ama yatmak imkansız. Gündüzleri bir saat uyumak bile gece uykusundan bana şuan daha tatlı geliyo
Minik_04 Sultansultis karnımda değilde bnmde sırtım çok fena ağriyo ve bazen hic sebepsiz gece saatlerce uyumuşum gibi uyaniyorum ve sabaha kadar uyumuyorum😭
Mamiko_2020 21 haftalığım uykum 0.Sabah 4.5-5ti uykuya daldım 8de uyandım düşünün🥲Resmen akşam olsun istemiyorum 😒
Sultansultis Salihanurrr benim de her sabah 6.30da bir anda uyanmalarım oluyor, uyandığımda bebek kıpır kıpır oluyo, galiba her gün aynı saatte tekmelemeye başlıyor ona uyanıyorum. gerçekten çok garip normalde asla alarmsız uyanamam
DuruDefne_mommy Sultansultis 32+5 aynı durumdayım.Lavabo ihtiyacı çok hissetmiyorum ama sağdan sola dönerken kendimi uyandırıyorum istemsizce
Sultansultis DuruDefne_mommy aynen öyle, lavabo için kalksam yine neyse, dönmek için uyanmak çok saçma
bahar6734 Bende 20. Haftamdayım ilk haftalardan beri uyku kalitem sıfır.akşam 11 gibi yatıyorum gece 2 3 gibi uyanıyorum her akşam böyle. Çok zor Malesef
Pnr41 24+3 deyim, gece en az 3 kere tuvalet için kalkıyorum. Uyku esnasında da belki 10 kere dönüyorumdur😅😅 evde olduğum için gün içerisinde de tv karşısında hep sola yatıyorum, artık sol tarafımdaki ağrıdan uyuyamıyorum zaten. Sağa dönmek de güvenli ama döndüğümde bebeğim böyle bi içerde sertleşiyor gibi oluyor sanki bana dön kız dercesine😅
Sultansultis Pnr41 benim bebek de sanki sağa dönmemi istiyor, sola dönünce karnım acımaya başlıyor. eşit yatıyorum her ikisine de artık :D
meteniinannesi Sultansultis Ah hele kasık ağrısıyla bir taraftan bir tarafa dönmeye çalışmak..😢😭 Şu iki üç gündür ağrılarımdan ağlıyorum. Önceden akşam olsada yatıp rahat etsem diyen ben, şuan akşam olmasın nasıl yatıcam diye kara kara düşünüyorum. 36+2 den selamlar😄
Hilalkrmzkn Sultansultis sürekli ve sürekli hemde 🥹 ben sağ tarafa daha rahat yatıyorum ams yinede gece dönüp duruyorum dönmektende uyuyamıyorum zaten
Papatyaaam1 Sultansultis ben de suan 32 deyım gece sola yatsam kolum uyuşuyor sağa yatsam göğüs kafesım ağrıyor düz yatsam nefesım daralıyor yatamıyorum belım ağrıyor bende arkama yastık koyuyorum ıkı tane belıme desteklesın dıye oturarak uyuyorum ve gayet de hoşuma gıdıyor
Papatyaaam1 Sultansultis kızlar eğer gece rahat uyumak ıstıyosanız gün ıcerısınde sımdı hamıle kalmadan önce yorulmak ıcın çok fazla efor sarfeden bıxler suan gebeyken çok ta efor sarfetmeye gerek kalmadan yürüyüş yapsak bile ypruluyoruz çünkü ıcımızde 2 3 kıloluk bebısler var yorulunca çok güzel uyuyorum ben
Nibozog Sultansultis 33. Haftadayım canım geceleri kendi bağırışıma uyanıyorum ve eşimde uykumda bağırdığımı canımın acıdığını söylediğimi söylüyor. Annelik biraz sancılı ama güzel sağlıkla kavuşalım❤️
nurssmom Sultansultis 29.haftadayım resmen her saat başı uyanıyorum dün gece 5 kere uyandım 3le 6 arası hiç uyumadım zaten. Mecburen kahvaltıdan sonra uyuyorum o uyku çok daha iyi oluyor nedense. Hem tuvalet ihtiyacı hem karnımın acısı belimin acısı beni mahfediyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun
Nihan87 33+2deyim, dönemiyorum uyanıyorum, tuvalete uyanıyorum, susuyorum uyanıyorum, midem zaten cayır cayır yanıyor uyanıyorum. Bu gece toplamda 3-4 saat uyumuşsam ne ala :/ daha önümüzde 5-6 hafta var desem nasıl geçecek geceler bilmiyorum yaa
Pnr41 Sultansultis sağlıklı olsunlar da, bi şekilde sağa sola yatarak tamamlayalım hamileliğimizi inşallah🌸🥰