ongen incilinamm Medical Park Hastanesi Feyza Arman’a takipliyim. Bu yıl doğum 48 bin doğum paketi de 96 bin olmuş diye duydum.
Baharln Gokturkmom_ ben de ilk doğumunu bülent beyde yaptım şimdi ikinciye de ona gidicem dünyanın en iyi doktoru🌼
brokenangel35 Sada hastanesi Gökhan Önal, 4-5 ay once 45-50 arasındaydı yanlis hatırlamıyorsam. Kurtajimi kendisinde oldum, yeniden gebelik planlıyorum kendisine gidiyorum cok memnunum kendisinden tavsiye ederim. Muayene ücreti 1500tl
Zeynep1401 Egepol hastanesi Ümit Hanıma takipliydim ve dogumumu da yaptim cok memnun kaldim En son 61 di galiba şuan bilmiyorum ama arayıp bilgi alabilorsimiz
AslanEge aksakallardan medifema 45 canım. İlker beye gidiyorum yılbaşına kadar 45.000 diye fiyat verdiler bana.
aksakallardan AslanEge hmm iyiymiş aslında ama benim doğumun Şubat sonu yılbaşından sonra zam gelir muhtemelen. medifema ya mi gidiyorsunuz siz?
aksakallardan AslanEge İlker bey nasıl bir doktor acaba benim 4. sezaryenim olacak da tedirginim biraz. perinatolog arıyorum doğum için ama başarılı bir doktorsa sizin doktorunuzu da düşüneyim
AslanEge aksakallardan evet ben medifemaya gidiyorum İlker beyden çok memnunum çok ilgili müthiş bir doktor. Benimde ocakta olacak doğumum 32 haftadan sonra fiyat sabitleme yapılıyor yani yılbaşından önce ödeme yapıp o şekilde 45.000den yararlanıcam ben canım. Tavsiye ederim bir dene istersen.
Gokturkmom_ Baharln Aaayyy o kadar memnum kaldım ki yine hamile olsam yine doktorumu tercih ederdim💁🏻♀️🌸🌟💛
Sultiss00 incilinamm ben şehir hastanesine gidiyorum sürekli bi kaç kez gittim karataşa kuzenim doğum yaptı çok memnun kaldı merve hocadan