Kızlar bir şey sormak istiyorum doğumla ilgili bir sürü video izledim özellikle yabancıların videolarında dikkatimi çeken şeyler var. Mesela onlar sezaryene giderken yanlarına mutlaka varis çorabı, iç çamaşırlarına sıktıkları soğutucu köpük, sezaryen dikişi için jel bant, bel ağrısı için destekleyici korse vs alıyorlar iç çamaşırlarına jel gibi bir şey koyuyorlar yani baya hazırlıklı gidiyorlar. Ama bizde sezaryen olan arkadaşlarıma soruyorum yanına bunları alan yok. Hasta bezi pijama vs alınıyor genelde. Ben ameliyattan çok korktuğum için ve erken doğumla sezaryen olacağım için her şeyi tam hazırlamak istiyorum. Böyle hazırlıklı giden var mı doğuma bizde neden böyle yapılmıyor.