remse46 ben yaklaşık 1,5 yıl önce genel tarama yapmıştım hiçbir sıkıntı yoktu. Eşimde Varikosel olduğunu öğrendik operasyon geçirdi. Altı ay kadar denedik ve olumsuz sonuç aldık. Kadın doğum doktorununtavsiyesiyle tekrar bir hormon testi yaptırdım ve yumurta rezervimin kısa sürede 0.3 e düştüğünü öğrendim. Adetlerim gayet düzenliydi ama rezervin bunla çok alakası olmuyormuş. Kadın doğum doktorum bizi tüp bebeğe yönlendirdi. Biraz araştırma yaptık ve kurumla görüşmeye gittik. Daha önce rahim filmi yaptırmadığım için benden rahim filmi ve tahlillerimi istediler. Eşimin de Varikosel sonrası tahlillerini götürdük. Rahim filmini çektirdim ve kuruma götürdüm. Doktorum adetimin ikinci ya da üçüncü günü tedaviye başlayabileceğimizi söyledi bana ve eşime kullanmanız için uygun vitaminler verdi. Adetimin ikinci günü gittim doktor yumurtalarımı kontrol etti ve tedaviye başladık. Kullanmam için iğne ve ilaçlar verdi. Üç günde bir kontrole gittim doktor yumurta gelişimini takip etti ve yumurtalar yeterli olgunlaşmaya geldiği zaman size çatlatmayı nasıl veriyorlar bu iğneyi tam söyledikleri saatte yapmanız gerekiyor çünkü ona göre yumurta toplamayı planlıyorlar. Yanlış hatırlamıyorsam 12. ya da 13. gün anestezi altında olgunlaşan yumurtalar toplandı. Aynı gün eşim sperm örneği verdi. ( bu arada eş için sperm perhizi oluyor doktor size bilgisini veriyor). Yumurta toplama işlemi çok kısa sürüyor eşim 10 dakikada geldin dedi. Sonrasında ben de hiç ağrı olmadı fakat bazı kadınlarda hafif adet sancısı gibi ağrı oluyormuş. Doktorum rahimle ilgili bir sıkıntı olmadığı için taze transfer yapmak istedi beş gün boyunca embriyoların gelişimini takip ettik çok şükür gelişen embriyo oldu ve beşinci gün transferim yapıldı. Yaşım nedeniyle iki adet transfer yapma hakkım vardı ben de risk almamak için iki tane yaptırdım çok şükür bir tanesi tutundu. Bu arada ilaç temin etmek için baya uğraşan arkadaşlar oluyor ben ilaçların hepsini Sahrayıcedit’te Seden eczanesinde buldum. Aklınızda olsun ihtiyaç halinde buraya bakabilirsiniz