Gizemguclu ben de öyleyim çok zorlanıyorum donerken oturup kalkarken hele eziyet 😔 detaylıda yada normal muayenede öyle birşey söylenmedi ama benim 32 haftalık erken doğumum var bebeğim sadece 9 saat yaşadı bi tane de 15 haftalık düşüğüm var herşeyden çok korkuyorum o yüzden